FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
GW: N
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Najeźdźcy z Marsa Strona Główna » O Guild Wars » GW: N
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord Lechu
Lider Gildii



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Najeźdźcy Z Marsa

 Post Wysłany: Pon 17:52, 11 Wrz 2006    Temat postu:

Co cię dziwi w profesjach z GWF?
Gdyby nie dodali nic dla nich w GWN, wyszła by lipa moim zdaniem. Bo 6 profesji z podstawki miało by wsparcie w każdym chapterze (pomyśl np w 10 co by było), a każde dwie dodatkowe z chapterów, byłyby tylko wyłączne dla chaptera z którego pochodzą. Miałbyś 800 skilli dla woja, i tylko 75 dla Assassina. 100 różnych armorów dla ele, i kilka factionowych dla rita. Czy chcą czy nie, muszą kontynuować support dla każdej profesji. Czyli chciałbym zobaczyć nowe skille dla ritka, i nowy afrykański armor dla assassinki - czy to się ludziom w ANecie podoba czy nie Razz
Poza tym kwestia zarobienia kasy na ludziach posiadających GWF - po co im kupować GWN, skoro dany gracz gra tylko assassinem, a nic nowego nie dostanie?

W zasadzie kumam o co ci chodzi - musieliby wprowadzić coś takiego jak core skille dla assa i rita. Ale najpierw trzeba zrozumieć, co znaczy Core.
Core w GW oznacza to, że dana rzecz będzie dostępna w KAŻDYM chapterze. Czyli jeśli Wild Blow jest skillem Core, otrzyma go warrior stworzony w każdym chapterze. Jeśli zaś chodzi o skille assa i rita, nie będą nigdy Core, bo skilli z Factions nie będziesz mógł zdobyć w GWN. Już nawet nie wspomnę, że Assassin nie będąc Core profesją, nie będzie mógł być stworzony w GWN. Po prostu ass z GWF będzie mógł u skill trainera kupić sobie kilka nowych skilli w GWN, kiedy zaś warrior z GWF będzie miał wszystkie skille Core, skille z GWF i skille z GWN. Zamotane, ale tak to działa.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Fazzzzi
Administrator



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 20:44, 11 Wrz 2006    Temat postu:

No to ja się chyba zamotałem Razz
Posiadając GW: N (i tylko GW: N) bede mogl stworzyc D/W, ale tylko ze skillami Dervisha + Woja Core + Woja Nightfall? A jak tworze D/A, to mam tylko skille Dervisha + Assassin Nightfall? Czy wogóle niebede mogł D/A zrobić. Jeżeli nie bede mogl D/A zrobić, to w sumie place za niepotrzebne skille, to wolałbym zeby wiecej skilli miał Paragon i Dervish. Wiem, ze to skrajne myślenie, no ale po częsci analogiczne do Lecha (z tym niekupowaniem GW: N skoro tam nic dla Rita nie ma).

Myślałem, że to będzie tak, że każdy dodatek bedzie mial swoje profesje, które będzie można łączyć z profesjami Core + bonusowe skille dla core. A armory i bronie beda dodawane dla kazdej profesji. Tak było w przypadku GW: F, bo nie było wcześniejszych dodatków. Widać, że ANet jednak postanowiło nie tworzyć samodzielnych gier, a raczej rozwijać wielki wspólny projekt. Z jednej strony to dobrze, bo zawsze pojawi się coś nowego dla starych postaci, jednak wymusz to (przynajmniej na PvPowcach) posiadanie wszystkich dodatków.

Jednak co by nie mówić, to jak narazie ANet się spisuje całkiem nieźle, więc mam tylko i wyłącznie dobrze przeczucia.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Lord Lechu
Lider Gildii



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Najeźdźcy Z Marsa

 Post Wysłany: Pon 21:21, 11 Wrz 2006    Temat postu:

Mając GWN tylko, nie będziesz mógł zrobić D/A, nawet jeśli będziesz miał GWN+GWF. Po prostu Assassin jako profesja jest dostępny TYLKO w GWF, dlatego że nie jest Core profesją. Nawet jeśli masz wszystkie chaptery. Tylko 6 Core profesji będzie w każdym chapterze. Co nie zmienia faktu że w GWN nie będzie nic dla Assassina - ja liczę na to że i skille i armory dodadzą. Nie będą dodawać wstecz - czyli w Factions nie pojawi się nic dla Dervisha, ale w GWN bedą nowe rzeczy dla Assassina.

Gra jest zbudowana na tej zasadzie:
Core - 6 profesji (za razem profesje GWP) + skille Core
GWP - 6 Core profesji + skille Core + skille Prophecies (tak sa takie, np MS)
GWF - 6 Core profesji + 2 GWF profesje + skille Core + skille GWF
GWN - 6 Core profesji + 2 GWN profesje + skille Core + skille GWN + skille dla profesji z GWF
GWX - 6 Core profesji + 2 GWX prefesje + skille Core + skille GWX + skille dla profesji GWF i GWN
I tak dalej. Wniosek logiczny - w GW1234 będą musieli dodać support dla 2468 profesji Very Happy Chyba że po drodze planują porzucanie dodatków dla starych profesji, co wtedy będzie trochę głupie

Czyli jak mówiłem - Core jest zawsze - 6 profesji + zestaw skilli.
Nie pisz też że płacisz za niepotrzebne skille. Ja mogę powiedzieć że płacę za niepotrzebne PvP, i zamiast tego powinni lepsze PvE zrobić - a to przecież bezsens. Robią wystarcząjąco dużo dla nowych profesji i do tego jeszcze fatygują się dla profesji z GWF - co jest dużym plusem, przynajmniej moja assassinka nie będzie się czuła gorsza Razz


EDIT - Tak się jednak zastanowiłem - dlaczego nie mógłbym zrobić D/A - przecież to wychodzi bez sensu. Z jednej strony jest tak, że w prophecies ani A ani Rt nie ma, nawet jako secondary. Teraz pytanie - czy w Factions będzi można zrobić secondary D i P, i czy w GWN będzie można zrobić secondary A i Rt. Są dwa rozwiązania - jeśli skille będzie się zdobywało za pomocą questów, jak w GWP - to raczej nie - bo wtedy nie dostanie się skilli dla A i Rt. Chyba że jednak uzględnią to w questach... co jest możliwe, ale nie pewne. Jesli skille będą do kupienia, jak w GWF, to wtedy teoretycznie A i Rt równie dobrze będzie można wybrać. Jesli jednak nie dadzą A i Rt jako secondary w GWN, to będzie to bez sensu - strata kilku kimbinacji profesji, zabijająca w sumie sens gry.
Dlatego nie ma co dywagować - trzeba czekać. Tak samo przy GWF wydawało się że Assassin pojawi się w pre searingu, a tu dupa. Ale to dlatego, że ANet nie tworzy wstecz - czyli nie dadzą nic dla Dervisha w GWF. Czy i ile dadzą dla Assassina i Rita w GWN, to się okaże w najbliższym evencie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Lord Lechu
Lider Gildii



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Najeźdźcy Z Marsa

 Post Wysłany: Wto 17:13, 19 Wrz 2006    Temat postu:

W związku z tym że już sobie z Fazim wyjaśniliśmy sprawę profesji (poza forum niestety, ale chętnie służę wyjaśnieniami), czas przejść do oficjalnych konkretów na temat Nightfalla:

Przedstawiam tekst skopiowany z PDFa z Preorder Bonus Packa:
O ile jest to długa lektura, polecam ją szczególnie ze względu na powiązania z Prophecies, w szczególności z naszym kochanym Ghostly Hero Very Happy

Oto i tekst:

1 Dervish with Scythe Image

2 Coypright notice

3 ELONA, the Land of the Golden Sun, thrives in a realm surrounded by
savannahs, deserts, plains and wastelands. In the best of times, three
provinces stand side by side to support this proud nation. To the west
is Istan, an island province launching ships day-by-day. To the east
is Kourna, known for its fiercely loyal soldiers, dedicated army,
expansive estates and agriculture. The northern province of Vabbi is
home to affl uent merchant princes, who sponsor many of their nation’s
greatest achievements. Despite occasional rivalries, these three
provinces—Istan, Kourna and Vabbi—have kept Elona prosperous and
strong for over a thousand years. Peace has its price of course, and
that price is eternal vigilance against threats like corsairs,
harpies, centaurs, undead desert lords and other marauders. Standing
at the forefront of this vigil are the Sunspears—an elite order
pledged to defend the nation against all threats, whether martial,
mystical or supernatural. When the Scarab Plague devastated Istan
centuries ago, the Sunspears hunted its source, though it was never
found. As the Istani slowly resettled the land, the Sunspears guarded
caravans and outposts, restoring

4 civilisation to the wasteland. Whenever brigands and tribes in the
surrounding wilderness ready their weapons, or when the threat of
civil unrest grows, the Sunspears rally troops to defend their
homeland. The devout believe that the gods themselves have chosen the
champions of Elona...and a new generation has taken up weapons to
answer that divine call. Now you have been chosen—as a Sunspear—to be
trained as a leader. You have a duty to your country, a duty to track
down all threats to Elona and eliminate them. With other heroes by
your side, you are the shining light that must drive back the forces
of darkness, restoring the glory of the Golden Sun.

5 Night Falls...
Shadows hide from the light of Elona’s sun. Outside the world we know,
malefi c forces wait in darkness, scheming of ways to manifest in the
realm of flesh. Their methods range from the subtle to the shocking:
whispers in the minds of the troubled, plagues creeping across the
corrupted countryside, innocents transformed into ravenous
abominations and even stranger creations. Civilisations arise to
defend humanity against these evils...but sometimes, civilisation
fails. Now Elona is troubled by kindred horrors. Civilised nations
recognise and revere the Five True Gods. But heretics speak of a sixth
god...a fallen god. A thousand years ago, the spiritual ancestors of
these heretics, the Margonites, fought an epic battle on the northern
plains of Elona. The resulting carnage created a vast wasteland—the
realm now known as the Crystal Desert. Empowered by the blessings of
their dark deity, the Margonites waged war against the followers of
the Five Gods—smashing temples, desecrating shrines and butchering all
rivals. Yet, despite the awesome power granted by horrifi c
transformations, their army was annihilated; their false god exiled to
a realm of torment.

6 Now the wise see signs that this fallen god may be at work in the
world again. His name was eradicated from all history, burnished from
all monuments, condemned as blasphemy...yet still, the servants of the
unholy watch and wait. With sharpened blades and practiced spells, his
followers prepare for the return of their forgotten and forsaken
deity. Just as night follows day, they fervently believe he will
return. Working the will of a patient and potent force of evil in the
world, they await the onset of Nightfall.

7 Palawa Joko & Turai Ossa
A statue stands at the base of the Fortress of Jahai, an enduring
monument to Turai Ossa, the saviour of Elona. On that site hundreds of
years ago, Turai defeated the undead lord Palawa Joko, the Scourge of
Vabbi—an event that brought the end of an era and the dawn of a new
one. Since the Shattered Dynasty era, the three provinces of southern
Elona— Vabbi, Istan and Kourna—have maintained their distance from the
politics to the north. Although their isolation brought prosperity,
outsiders ceaselessly schemed to seize Elona’s wealth and power. Each
province had its own plans for defence, of course. The province of
Kourna had a strong army and the Istani were known for their vast navy
that diligently watched the waters. In the days of Turai, however, the
merchant princes of Vabbi felt confi dent that the treacherous terrain
of the north would prevent invaders from threatening their lands—a
mistake that would prove fatal. In the dead of night, Palawa Joko led
an army of invaders through the mines of Vabbi, quietly infi ltrating
Elona’s northernmost province. Loyal guards stood watch over the
estates of the merchant princes, but they were unprepared for the
advance of an entire army. Caught by surprise, the faithful fell
quickly. With lightning-fast raids, the Scourge of Vabbi captured the
estates of the wealthy, driving his enemies before him. Word of the
attack spread faster still, though, giving Kournan soldiers a chance
to ready their swords and bows. By the time Palawa Joko reached the
Fortress of Jahai, an Elonian army awaited them—ready to answer the
commands of their leader, Turai Ossa.

8 The resulting bloodbath lasted for days. As each night fell, the
battleground remained unchanged, for neither army gave ground during
the day. In a desperate attempt to stop the slaughter, Turai Ossa
bravely challenged the enemy commander to single combat. At dawn, Ossa
and Joko locked swords...and the statue in the Kournan capital now
stands on the exact location where Ossa fi nally triumphed over the
Scourge of Vabbi. Elona was humbled, but ready to rebuild. Shaken and
stunned, the people of Elona rallied behind Turai Ossa. The princes of
Vabbi used recaptured wealth to rebuild what had been destroyed, and
the people of Kourna revered Turai as their new ruler. Since that
time, the title Warmarshal has been a hereditary mark of leadership in
Kourna, passed down through the many generations of Turai Ossa’s
descendants. After his victory, Warmarshal Ossa had wealth, power and
infl uence. And yet he yearned for loftier goals. Openly, he ruled a
grateful populace, but secretly, he spent his nights studying the
ancient scrolls of the Flameseeker Prophecies. Within its mysteries,
Ossa sought Ascension, a state of communion with the gods. He believed
the path to that goal ran through the wastelands of northern
Elona—lands devastated by Palawa Joko years before.

9 Turai stepped down from his position of authority, passing the title
of Warmarshal to his son, Kurai. Ossa and his followers then marched
north into the Crystal Desert, where the gods once walked among men.
His loyal entourage erected temples, raising pillars toward the
heavens. But Ascension eluded Turai. Instead of everlasting life, he
found the torment of eternal living death. As one of the undead, he
walks the earth still. Many of his followers also died, and their
ghosts have remained in the Crystal Desert. Some would call this
failure, but Elonans consider it sacrifi ce—Turai blazed a trail for
others to follow. To this day, Turai Ossa’s descendents rule over
Kourna. Warmarshal Varesh Ossa represents the latest generation, and
she shares her ancestor’s fascination with the lore of the Ascended.
As for Turai, he maintains his vigil over Elona, guiding others who
follow the path of heroes. Scholars of lore know of him as the saviour
of Kourna, the man who single-handedly defeated the Scourge of Vabbi.
But for many, he is simply the Ghostly Hero, a champion who stalks the
troubled wastelands of Elona, eternally ready to stand beside its
heroes.


10 History Unearthed Each province of Elona has its own rulers, each
with a vision for the future of the nation. Vabbi has its merchant
princes, while Istan rewards the best and brightest as Clanmarshals.
As for Kourna, it is—and always has been—ready for war. Warmashal
Varesh Ossa, the current ruler of Kourna, commands a legion of loyal
and obedient soldiers. She inherited the title from her father—a
legacy reaching back to the triumph of Turai Ossa—and plans to defend
her birthright until her dying day. By all accounts, Kourna is well-
protected and prosperous. But its neighbours to the west have become
suspicious of late. An influx of Kournan agents has been spotted in
Istan; many found exploring near the ruins at the western end of the
main island. Dedicated Sunspears have guarded these forbidden ruins
for generations, since the days of the infamous Scarab Plague. Special
papers and permission are required to enter the site, and only a
chosen few keep watch over what transpires within. Sunspear patrols
guard the periphery, but do not speak of its hidden secrets. Many
inquisitive Istani have watched these Kournan travellers come and go.
They report that some have the bearing of scholars and academics...or
perhaps even arcanists and occultists. Some believe these expeditions
are purely archeological; an entirely academic enterprise. But every
sighting raises countless questions. If the Scarab Plague disappeared
almost fi ve hundred years ago, why are the ruins so carefully
guarded? Do the Sunspears really know what lies within? And why would
allies from Kourna suddenly show such interest in exploring them? In
the best of times, the three provinces work together. But these days,
it would seem, are not the best of times. Some Sunspears work to quash
all rumours and questions, confi dent the situation is not as dire as
it seems. Perhaps if a small contingent of Sunspears were to enter the
ruins, they would see how innocuous these expeditions really are.

11 Aid from the Sunspears—your band of Sunspears—should confirm, one
way or the other, what lies within the Istani ruins.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lord Lechu dnia Wto 17:14, 19 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Lord Lechu
Lider Gildii



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Najeźdźcy Z Marsa

 Post Wysłany: Wto 17:13, 19 Wrz 2006    Temat postu:

I druga połowa, skupiająca się na nowych profesjach:

12 Dervish
Serving the gods as holy warriors, Dervishes stand confi dent in the
whirlwind of confl ict. The Dervish hood shows humility before the
gods. The robe shows devotion to the Five True Gods. Their gauntlets
show readiness for battle. First seen in the Shattered Dynasty era,
these wandering ascetics brought comfort to a land troubled by civil
war. Instead of the more traditional traveller’s staff, the fi rst
Dervishes favoured the scythe, showing their sympathy for peasants
labouring in the fi elds. Martial techniques perfected in the deserts
of Elona allow a Dervish’s scythe to quickly lash out at multiple
opponents, surrounding a holy warrior with a swath of destruction.
Dervishes have no need for heavy armour; instead, the devout are
bolstered by the blessings of the gods, beginning each battle with a
few simple prayers. Initiates often learn chants of self-protection,
prayers that rush a warrior into battle, and invocations that empower
attacks with elemental fury. Keenly aware of the conditions of a fi
ght, a Dervish reaps great benefi ts by maintaining multiple
Enchantments. Masters of the art can transform themselves into living
avatars of the gods, manifesting their faith in physical form.
Wandering the savannahs and deserts of Elona, the faithful Dervish
chants prayers to the earth and wind...and the fury of the sandstorm
answers in response. Dervish Attributes Whenever an Enchantment ends,
the Dervish gains 3 Health for each rank of Mysticism, and 1 Energy
for every 2 ranks of Mysticism. Earth Prayers Many Dervish spells,
especially those dealing with defence or Earth

13 Dervish image

14 Paragon
Paragons rally the valiant with Shouts and Stances, aiding heroes,
henchmen and other adventurers through inspiration and motivation.
Since the darkest days of the Shattered Dynasty era, these champions
have recruited and inspired others to do great deeds, yet they are
always removed from the greater masses of humanity, as they’ve
dedicated their lives in service to a higher calling. Paragons are the
guardian angels of Elona, humanity’s champions against malefi c
threats. A Paragon’s best weapons are an insightful mind, a courageous
spirit and a charismatic voice. Many Paragons arm themselves with a
spear and shield, striking from a distance as they shout their battle
cries. Through insight they help others resist Hexes and Conditions,
echoing their commands across the field of battle. Although they lack
the heavy armour of a Warrior, they’re still quite capable of rushing
headlong into combat. Their ornate armour denotes their status as
leaders. Each suit has an angelic motif and is usually crafted from
metal, leather and ivory. Many who don the armour believe they have
been chosen by the gods, affirming that their fates have already been
determined. When all hell breaks loose, a commanding Paragon shines as
a beacon of light, driving back the forces of darkness. Paragon
Attributes The Paragon gains 1 Energy for each ally affected by one of
the Paragon’s Shouts or Chants, up to a maximum of 1 Energy for every
3 ranks. Other Paragon skills, especially those that protect your
allies or increase your tactical position on the battlefield, become
more effective with higher Command. Spear Mastery Spear Mastery
increases the damage a Paragon inflicts with spears, as well as
the chance to inflict a critical hit when using a spear. Many skills,
especially spear attack skills, become more effective with higher
Spear Mastery.

15 Paragon image

16 PvP Solo Builds

Ranger/Dervish The Ranger’s Expertise attribute can reduce the cost of
your scythe attack skills, as well as some Dervish skills that have
extra effects, while your Ranger/Dervish isn’t under the effects of an
Enchantment. Consider using Stances from both professions to increase
your movement speed, because foes that run away can reduce your damage
output.

Warrior/Dervish The Dervish’s high-damage scythe is even more brutal
when combined with Warrior skills like Primal Rage and a high Strength
attribute. By teaming up with another character casting Judges’
Insight, you can unleash some truly unholy amounts of damage while
bypassing enemy armour. You’ll need to watch out for enemies trying to
kite you, however, so consider using skills like Bull’s Strike and
Protector’s Strike. That way, you can mete out some punishment
whenever they try to outmanoeuvre you.

Paragon/Warrior The Paragon’s Leadership ability allows you to gain
Energy when you use Shouts on your allies. Spamming Warrior Shouts
like “Watch Yourself!” can help you power Warrior and Paragon skills
with high Energy costs. By combining this strategy with other Paragon
Chants, as well as skills that trigger when Chants end, you can
greatly increase the power of your allies.

Paragon/Necromancer The Paragon/Necromancer can combine the Paragon’s
ability to remove Conditions with Necromancer skills that transfer
Conditions onto foes. Some Paragon skills have side-effects that set
your character on fire, but skills that manage Conditions should help
you throw these Burning Conditions onto your opponents. As an added
benefit, this build can provide aid for your allies while really
hindering your enemies. If you’re having a hard time with Energy
management, bring along some Chants that trigger off spells, which
should quickly restore the Energy you lose from high-cost Necromancer
spells.

Assassin/Dervish The scythe is a high-damage weapon that can hit
multiple targets. By using it with the Assassin’s Critical Strike
ability, you can make it even deadlier while increasing your Energy
management. (The Assassin is a profession from Factions, however, so
you’ll also need that campaign to create this build.) Once you combine
the Dervish’s Enchantments and Snares with the Assassin’s shadow
stepping and survivability, you’ll have a powerful—and deadly—damage
dealer. With a bit of practice, you’ll be ready to port into a mob of
enemies, unleash a whirlwind of melee attacks, and jump back out
again.

17 Mesmer/Warrior One particular build for the Mesmer/Warrior requires
you to arm yourself with a scythe. This may seem like an unusual
choice, since you won’t have any attribute points in Scythe Mastery,
but the build has some hidden strengths. When you combine the Mesmer
skill Illusionary Weaponry with spells that increase your attack
speed, such as Flurry, you can deal large amounts of damage to three
foes at once. (Illusionary Weapon is a skill from Prophecies, so
you’ll also need that campaign to create this build.) You can also
avoid being Blocked or Evaded, and the Blind Condition will have no
affect on you. Be careful about Enchantment removal, though, as it can
quickly shut down your Illusionary Weaponry.

18 Mesmer/Anything Activating the new Mesmer skill Signet of Illusions
allows you to use your Illusion Magic attribute on the next spell you
cast. With this skill, you can steal spells from other characters and
then use them against enemies at full effect. Imagine the chaos you’ll
cause when you steal a few skills, and then suddenly cast an odd spell
no one would ever expect a Mesmer to cast. Combine this strategy with
Energy management and defensive skills like Distortion, and you’ll
have a powerful and very diverse character.

Team Builds

Paragon Spike A team with multiple Paragons can spike effectively by
using tactics similar to a Ranger spike attack. After using Chants to
increase overall damage (along with other buffs, such as an Order of
Pain from a Necromancer), focus attacks from multiple Paragons on a
single target. To get the most out of this team build, make sure all
of your Paragons charge up their adrenaline skills, use high-damage
spear attacks and then follow through with faster-activating spear
attacks. Your assault will be even deadlier if you can apply a Deep
Wound with the spike. This will make it harder for your enemies to
heal and easier for you to deal some quick damage. While your team
builds up for the next spike, use the Paragon’s defensive Chants to
keep your character and your allies alive

Dervish Smiters This team incorporates some of the same concepts you
can use in a build with Ranger/Warriors and Smiting Monks. First, spam
fast-casting Monk spells on the Dervishes. The Dervish Mysticism
attribute will increase all of their Energy and Health. Then follow
through with Dervish skills and attack skills that are more effective
while under the effects of multiple Enchantments. The Dervish already
has strong area-of-effect melee skills, and these become even more
dangerous when combined with the AoE nature of smiting. The result is
an impressive amount of damage on all foes adjacent to your Dervishes.
Be careful about removals on your Smiting Monks, however. Your enemy
can easily shut down a large amount of damage with removals by putting
pressure on the team’s Monks.

19 Paragon Split Build
If a Paragon can be a reliable support character for a team of eight
characters, that character will work even better with a group of three
allies. With this strategy, you split your team into two groups of
four, each with a Paragon, a Monk and some damage-dealers. This “split
build” forces your foes to fight you on uneven footing. Add on the
Paragon’s ability to increase movement speed and you’ll easily outpace
many opponents. The Paragons’ ability to increase damage and defence
allows both groups in this build to diversify, because each Paragon
can help protect three allies and increase overall damage while
keeping pressure on your opponents.

AoE Mages Using some of the new area-of-effect attacks for the
Elementalist, a team with multiple Elementalists can deal large
amounts of damage over time to any target standing in the area of
effect. If you combine some of these damage-over-time effects with
your Elementalist’s ability to knock down enemies at range, you can
quickly pin your enemies in an uncomfortable position— trapped under a
continual barrage of damage. Some of the new AoE spells actually
increase in damage the longer a target remains in the area of effect,
allowing you to chain knocked-down targets and increase the amount of
damage they’re taking. The results can be especially deadly on maps
with close-quarter fighting and strong choke points. Just in case,
though, make sure you’ve got a plan for defence. After you’ve started
your assault, consider adding some of the Elementalist’s defensive
wards to protect yourself against incoming damage.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Fazzzzi
Administrator



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 23:33, 19 Wrz 2006    Temat postu:

A ja chciałbym wrzycić parę ciekawostek, które wyczytałem z gram.pl
Cytat:
Bohaterzy
Nightfall wprowadza ponad tuzin Bohaterów, którzy wspomogą nas w walce z siłami ciemności. Każdy z nich zdobywał będzie doświadczenie u twego boku. Możesz również wyposażyć ich w nową broń, ulepszyć pancerze oraz wybrać umiejętności, z których będą korzystać. Co najważniejsze, każdy ich krok zależny będzie od twoich wytycznych. Możliwe będzie nawet rozkazanie użycia danego skilla podczas walki! Poziom kontroli jest zależny od gracza. Niezależni jak dobrze znani henchmani czy w pełni posłuszni - to zależy tylko od ciebie.

Hencze jak pety Razz Może będzie fajnie, w każdym bądz razie odnoszę wrażenie, że ANet kiedyś w końcu zrobi s GW totalną grę strategiczna Laughing

Cytat:
Nowe umiejętności
Nightfall wprowadza 350 nowych skilli do gry, wliczając w to nowe umiejętności dla sześciu podstawowych profesji (Warrior, Monk, Ranger, Elementalist, Mesmer oraz Necromancer), jak również klas z Guild Wars: Factions (Assassin oraz Ritualist). Dodatkowo rozdział wprowadza zupełnie nowy rodzaj panelu Umiejętności i Atrybutów, który w szybki sposób pomoże dostosować naszą postać oraz jej towarzyszy do akcji na polu bitwy. Nowy system szablonów buildów pozwoli ci na przygotowanie się na każdą ewentualność!

Aby nie przekombinowali z tymi panelami, bo jak namotają, to wyjdzie na to, że coś dodali a nikt tego nie będzie uzywał (chodzi o ten panel do henchów). W końcy wyczekiwane łatwe przechodzenie z buildu do buildu, to chyba każdego ucieszy Razz

Cytat:
Nowe możliwości dla trybu PvP oraz Gildii
Nightfall wprowadza do świata Guild Wars dwie nowe areny - Sunspear Arena oraz Churranu Island Arena. Co istotne, możliwe będzie zabranie swych wyszkolonych Bohaterów na pola bitew! Walki te (Hero vs. Hero) pozwolą na pojedynki między pojedynczymi graczami i ich towarzyszami (po trzech dla osoby). Wprowadzone zostaną także cztery nowe Guild Halle.

Aby to nie popchnęło ludzi do zupełnego solo. Jeżeli będzie się z tego kożystało z umiarem, to moim zdaniem będzie fajna taktyczna zabawa.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Lord Lechu
Lider Gildii



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Najeźdźcy Z Marsa

 Post Wysłany: Śro 5:27, 20 Wrz 2006    Temat postu:

News z gram.pl jest mocno okrojony - dla prawdziwej fazy GWN polecam jednak odwiedzić oficjalną stronę:
[link widoczny dla zalogowanych]
Screeny herosów, nowych petów (prawdopodobnie), filmy z dance'ami dla Paragona I Dervishki (Dervishka ma autentyczny taniec derwiszów, tylko przyspieszony, a Paragon wywija 100% "Beat it" Michaela Jacksona), a także co najważniejsze - zawartość obu edycji GWN - kolekcjonerska jak zwykle rządzi Very Happy

PS Majkel w Beat It jest jeszcze czarny, i paragon też jest czarny Very Happy ANet czasem pokrętnymi drogami kombinuje Very Happy Sam taniec zaczyna się około 3:50 jak komuś się nie chce podziwiać tego majstersztyku w całości - http://www.youtube.com/watch?v=ni9SabJKdwA


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Lord Lechu
Lider Gildii



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Najeźdźcy Z Marsa

 Post Wysłany: Pon 8:02, 25 Wrz 2006    Temat postu:

Proszę bardzo, rozpracowany taniec derwisza faceta:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jeszcze zostaje biedna paragonka z wariatkowa Laughing


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Lord Lechu
Lider Gildii



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Najeźdźcy Z Marsa

 Post Wysłany: Sob 5:32, 07 Paź 2006    Temat postu:

I chyba jeden z najważniejszych newsów na które czekałem od Eventu:



Prophecies już nigdy nie będzie takie same Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Pavelnikov
Antyfan WoW-a



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Gniezno xD

 Post Wysłany: Sob 11:20, 07 Paź 2006    Temat postu:

Dzisiaj byłem sobie w EMPIKu, patrze na okładce CDA widnieje Devona i pisze TEMAT NUMERU GW NIGHTFALL. Wiec czytam sobie zapowiedz i szok! Nie zauwazylem nadmiernej krytyki jak to CDA robilo przy poprzednich czesciach GW. Jak w zapowiedzi sie nie doczepywali do kazdego szczegoliku, to znaczy, ze GW Nightfall to musi byc HIT Laughing Very Happy Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Karex
Necrotic Traveler



Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 780
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Chotomów pod W-wą

 Post Wysłany: Sob 16:19, 07 Paź 2006    Temat postu:

albo że ten debil Smuggler grał podczas eventu wciągnęło go i teraz cała redakcja liżąć dupe smugglerowi mówi że to fajne je...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Fazzzzi
Administrator



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 0:31, 23 Paź 2006    Temat postu:

Ktoś wie jak to będzie z tymi bonusami za preordera?
Niby miało być tak, że jak potwierdzisz zamowienie, to oni Ci przysylają kod do wstukania. No niestety nie doszukałem się w mailu wzmianki o czymkolwiek takim Sad
Kto wie, niech pisze Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Lord Lechu
Lider Gildii



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Najeźdźcy Z Marsa

 Post Wysłany: Pon 5:05, 23 Paź 2006    Temat postu:

Na stronie gram.pl, w sklepie, w dziale Moje Zamówienia obok twojego zamówienia pojawi się link do strony z access keyem. CDprojekt będzie dawał linki od poniedziałku podobno.
Tak było z Factions, więc zakładam że i tak bedzie teraz.

EDIT - No i jest, tak jak pisałem. Moje zamówienia > link przy zamówieniu Nightfalla. Wpisujesz TYLKO BONUS KEY. Play jest do trialu GWP i GWF, chyba że chcesz sobie kilka godzin w factions pograć.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Lord Lechu
Lider Gildii



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Najeźdźcy Z Marsa

 Post Wysłany: Wto 17:25, 24 Paź 2006    Temat postu:

Post pod postem, ale akurat ten post jest w pełni usprawiedliwiony, bo nie mogłem sobie darować takiego SZPANU Very Happy Very Happy Very Happy

[link widoczny dla zalogowanych]

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!!!! Very Happy

Jak tu teraz przeżyć do piątku.......
Co do zawartości: postać z tektury ujdzie, plakaty są zajebiste dużo lepsze niż w factions, soundtracka nie testowałem, Making Of.. DVD - zajebiste, zobaczyć godzinny film o ANet to marzenie każdego fana, skill pinsy ummmm gejowskie Razz, artbook jak dla mnie miażdży, praktycznie najlepsza rzecz, pudełko na DVD świetne grube i lakierowane, instrukcję zaraz będę studiował Very Happy
Ogólnie - EK rządzi, nawet nie ma mowy żebym kiedykolwiek kupił zwykłą wersję Razz A co do samej gry - access keya wpisałem, ale zero rezultatu. Ani slotów, ani peta, ani inny bonusów - najwidoczniej wsio się aktywuje w dniu premiery. Ale za to po odpaleniu instalki z płyty, ściąga mi się cała gra.

To by było na tyle...

FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP do zobaczenia w piątek Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
BadWolf
Człowiek Elo! kwentny



Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Śro 15:27, 25 Paź 2006    Temat postu:

TEZ JUZ MAM!! I tez CE:D

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dziku
Dziki Dziku



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: WhiteStok

 Post Wysłany: Śro 19:22, 25 Paź 2006    Temat postu:

NIENAWIDZE CIĘ ! Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
BadWolf
Człowiek Elo! kwentny



Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Śro 19:28, 25 Paź 2006    Temat postu:

HAHAHAH DZIKU NIE MA DZIKU NIE MA! za takie cos dostajesz ostrzezenie:D

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dziku
Dziki Dziku



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: WhiteStok

 Post Wysłany: Śro 19:39, 25 Paź 2006    Temat postu:

NIE ŚMIEJ SIE DZIADKU Z CUDZEGO PRZYPADKU !!!!
WRRRR !!
A tój access key na pewno jest zwalony i zhaksowany i sobie nie pograsz
O !

Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
BadWolf
Człowiek Elo! kwentny



Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Śro 20:53, 25 Paź 2006    Temat postu:

Dream on...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Atalantie Vala
Spamer!



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 6:45, 26 Paź 2006    Temat postu:

Dziku nie jesteś sam, ja też nie dostałem. Wczoraj wieczór wysłałem mail do CDProjekt czemu jeszcze nie wysłali. Najśmieszniejsze, że poprzednio pisałem do nich czemu mi nie przysłali maila z potwierdzeniem zamówienia. Odpisali mi, że wkradł się błąd, bardzo przepraszają i wysyłka będzie normalnie 24.10.
Nie dostałem nic do dziś Razz Pewnie następny przypadek..... hahahahaha


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
BadWolf
Człowiek Elo! kwentny



Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Czw 13:27, 26 Paź 2006    Temat postu:

Radze kazdemu z was zajrzec na strone masterlinku (jesli dostajecie masterlinkiem) i zobaczyc status wysylki. U mnie byla, ale nikogo w domu nie bylo wiec przestawilem czas;P

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Lord Lechu
Lider Gildii



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Najeźdźcy Z Marsa

 Post Wysłany: Czw 18:02, 26 Paź 2006    Temat postu:

Wy lepiej gierkę odpalcie i update ściągajcie....
Takie jajca że dzisiaj rano szczękę z podłogi zbierałem.......



BIAŁY BARWNIK FTW!!!!!!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Atalantie Vala
Spamer!



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 18:32, 26 Paź 2006    Temat postu:

Od: GRAM.PL <wysylka@gram.pl>
Do: Tolmaion <kenshin_24@o2.pl>
Kopia do:
Temat: Guild Wars: Nightfall - Twoje zamówienie
Data: 26 października 2006 13:05


Witaj Tolmaion,

Z przykrością informujemy, że wysyłka Twojego zamówienia na polską edycję dodatku Guild Wars: Nightfall została przesunięta na 26.10.2006.

Za opóźnienia przepraszamy.


Pozdrawiam

Katarzyna Kruk
Sklep gram.pl


--------------------------------------------------------------------------------------

I nadal nie wysłali......
Nie będę tu używał wulgaryzmów, ale właśnie mnie krew zalewa bo znowu zadzwoniłem do Masterlink i nie mają nic dla mnie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dziku
Dziki Dziku



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: WhiteStok

 Post Wysłany: Czw 18:38, 26 Paź 2006    Temat postu:

Kużwa Kuba co ty na Marsie żyjesz czy co ?? Jaki status przesyłki ???
Wejdz sobie na gram.pl forum lub na GW.pl forum to zobaczysz co sie dzieje.
Do chwili obecnej nie słyszałem by ktoś dostał już podstawową wersje.
Evil or Very Mad a miało byc 2 dni przed premiera blablanbla
Jajca takie że chej wsztscy dupy dali NIEgram.pl CD.piard i Mastersyf !!!!


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Lord Lechu
Lider Gildii



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Najeźdźcy Z Marsa

 Post Wysłany: Czw 19:57, 26 Paź 2006    Temat postu:

Panowie.
O co ten krzyk?
Wiecie jak było z Factions?
Nikt nic nie zapowiadał, że ma być dwa dni wcześniej ani nic. Po prostu premiera w piątek i tyle.
Cdprojekt przesyłki wysłał dzień wcześniej, w czwartek. Mejl przyszedł późno wieczorem albo w piatek rano, nie pamiętam. Paczka przyszła w piatek o 14. Jak dla mnie to co się teraz dzieje to całkiem normalna sytuacja.

Dlaczego to piszę? Żeby was pocieszyć - w 100% moich zamówień przesyłka zawsze dochodziła następnego dnia po wysłaniu. I w większości przypadków mejl z info że wysłali przychodził w nocy. Najwidoczniej oni rozsyłają mejle jak już wyślą wszytskie paczki. Stąd panika jest nie do końca potrzebna. Winny jest tu CDprojekt, który dostał grę dużo wcześniej niż w wypadku factions, a i tak dał dupy wysyłając ją tak późno. Co jednak nie znaczy, że się nie wyrobią. Znam przypadki ( a wierzcie mi, dziennie mam doczynienia z kilkunastoma róznymi kurierami i taką samą ilością paczek) że paczka dojerzdzała tego samego dnia w którym została wysłana. Masterlink jest gównianą firmą, to trzeba przyznać, ale nigdy nie zanotowałem u nich żadnych opóźnień.
Moja rada? Sprawdźcie gram.pl jutro rano, jeśli wtedy nie będzie możliwości sprawdzenia statutu paczki, to możecie się zacząc martwić. A narazie nie ma potrzeby.

Chyba że mieszkacie na Zadupiu Dolnym Razz

EDIT - dzwonienie do Masterlinka w WASZEJ miejscowości nic nie da - oni wysłaną dzisiaj paczkę dostaną rano - transport jedzie w nocy. Polecam zadzwonić do warszawskiego masterlinka, ale i to może nie dać żadnych rezultatów.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Najeźdźcy z Marsa Strona Główna » O Guild Wars » GW: N
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group